معبد و آرامگاه کنفسیوس چین
نوشته شده توسط : یوسفی

معبد و آرامگاه کنفسیوس چین

این معبد در چوفو ، بزرگترین و قدیمی ترین معبد کونفسیوس در دنیا در تور چین محسوب می شود. قدمت این معبد به لحاظ تاریخی به سلسله زئو بازمی گردد. معماری این بنا واقعا اعجاب آور است.معبد کنفوسیوس در تور چین، اقامتگاه کنفوسیوس و جنگل سنگی کنفوسیوس در شهر " چی فو " استان شاندونگ در شرق چین،زادگاه کنفوسیوس قرار دارد.

در تور چین در این مکان 5 هزار لوح سنگی و لوح ارامگاه از سلسله خان (206 قبل از میلاد – 220 میلادی ) مشاهده می شود. جنگل سنگی برای تحقیق توسعه سیاسی اقتصادی و فرهنگی سلسله های چین و تغییرات مراسم تشییع جنازه نقش بی بدیلی ایفا می کند .مسافران تور چین میتوانند از معبد و آرامگاه زیبا دیدن نمایند.

معبد کنفوسیوس

معبد و آرامگاه کنفسیوس


مقبره شاه نانیو چین

مقبره شاه نانیو چین

یکی از مقاصدی که اکثر ماجراجویان تور چین تاکنون درباره آن نشنیدند،شهر جنوبی «گوانگژو» است. در حفاری های یک هتل محلی، مقبره یکی از اپراتوران باستانی جنوب چین، به همراه گنج هایش در 3 اتاق بسیار کوچک کشف شد. در تور چین امروزه بر فراز این مقبره، موزه ای بنا شده که آثار آن رشک هر فرعونی را برانگیخته خواهد کرد. این یک موزه کوچک است و می توانید در عرض یک ساعت همه قسمت های آن را تماشا کنید. مسافران تور چین میتوانند از این مقبره زیبا دیدن نمایند.

مقبره شاه نانیو

مقبره شاه نانیو چین
مطالب مرتبط:
تورهای چین 

 




:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی چین,درباره چین,بازدید از چین,معرفی چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: